Skoldag nummer två.

Var i skolan idag, hade först engelska, kollade på film där. Sen så efter det rast, sen så svenska och sen lunch. Käkade i matsalen idag också, fan duktig jag blivit! Sen så hade vi Krister efter lunch. Sen slutade vi. :)

Gick hem och somnade direkt när jag kom hem och vaknade med huvudvärk och mådde otroligt illa och allmänt dåligt faktiskt, morsan hade gjort mat och jag kände bara hur illa jag mådde när jag såg den, så gick och la mig igen. Ska snart ta mig en dusch, göra mig te tända lite ljus och ta täcket och krypa mig in i det och se step up 3 igen. :)

Får se om det blir någon skola imorgon, skulle inte tro det i alla fall ! :(

- Som en viss person säger, jag måste bli frisk till Lördag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0