PIZZA.NU ! <3

Haha, jag vet att jag är lat, men jag beställde precis pizza ifrån pizza.nu så att den skickas hit på ängång när den är klar! :D Mår så jävla dåligt idag faktiskt, så jag orkar verkligen inte gå utanför dörren något idag tror jag. :(

Vaknade upp hos Sofie av att Dennis väckte mig och sa att vi skulle åka snart, fick kämpa mig låss från Sofie i tio minuter innan vi kunde åka. Tog bussen till Gävle igen, hem och bytte om sen så gick jag på bio med min låtsaskusin Vilda & låtsasfarbror Ola som hämtade upp mig! :) Skit mysigt faktiskt, dock inte så bra film som jag såg framemot!:( Det var en 3d film i alla fall. :D

Har vart hemma nu ett tag och har skit ont i magen och mår allmänt dåligt känner jag, sitter och väntar på min kebab som ska komma snart hoppas jag. :D Sen så ska jag bara mysa för mig själv helt enkelt, kanske tar mig ett bad?!;) Får se om jag är med Sofie senare eller inte. :)


Kommentarer
Postat av: mthla

Går det från alla pizzerior? :o

2011-01-08 @ 20:04:43
URL: http://mathildanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0