Överlägsen kärlek ..

Åååh, jag tror jag skulle bli lyckligast i världen med dig! Det är bara att bita ihop och vänta.

Ska göra mig toast och te, och som vanligt se på step up 3 till det, en riktigt Marcus special . :D Känner att jag börjar bli på bra humör igen nu, det är nog bara för att vi inte tjaffsar längre. Och ah, jag måste bara tillägga att jag har världens bästa Sofie.

Haha, det sjuka med mig just nu är att jag sitter faktiskt och lyssnar på jullåtar & tänkte på en sak, jag var inte med om en enda traditionell sak i jul faktiskt. Firade julafton med morsan, och vi hade det otroligt mysigt med att sitta och kolla på pippilångstrump åt lussebullar, pepparkakor & drack julmust.

Sen kom min låtsaspappa och hämtade mig och vi öppnade julklapparna före maten, och sen åt vi och sen åkte jag och lanade. Hur traditionellt är det?! Men det var endå en utav dem bästa julafton jag haft pågrund av att det spenderades med mina favoriter på kvällen.

Men nu är jag hungrig, så blir en toast och step up 3. Uppdaterar imorgon, låter bloggen vila ett tag nu! ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0