Om du kommer tillbaks, tar jag dej tillbaks.

Ååh, min blogg är så tråkig när jag är sjuk. Jag vet, inga bilder eller nånting. Känner mig helt värdelös på det här med bildbloggande.

Idag sov jag jättelänge, hur skönt som helst. vaknade halv fyra ungefär! Och sov djupt fram till dess också. :) Kommer få svårt att sova inatt känner jag, men tur att jag är sjuk med det, för då kan jag sova ut länge imorgon också. :)





Till dig, ifrån mig.


Jag vet att jag är dålig på att förklara.
Hur jag egentligen vill att det ska vara.
Jag vill att det ska vara du och jag.
Så jag kan få hålla om dig exakt varje dag.
Du lyser upp mitt liv som ingen annan,
jag hoppas att du alltid stannar.
Den kärlek jag har till dig är verklig.
Du får mitt hjärta, håll det föralltid.

/ Marcus-Emanuel.




Och tänka sig att Winnerbäck får mig på toppen humör, trots att jag känner mig nere just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0