Om det känns bra för dig så.

Ibland så pirrar det till i magen och ibland inte, vad kan det bero på? När jag får sms från dig tillexempel, ett riktigt exempel. Då bara pirrar det till i magen på mig, det kanske låter töntigt. Men är man kär då? Om det till och med bara pirrar till i magen när man får ett J*VLA sms? Ett litet sms?! Helt sjukt, tror det är kärlek. Eller så är jag kär i kärleken? Och satan vad man märker att klockan börjar ticka mot nattetid. För nu är jag poetisk, lika bra att jag hoppar in i duschen och lägger mig, så det inte blir för mycket.




Åååh, och jag kan inte sluta tänka på vad mina söta vän ligger och gör nu med hennes sötnos! :D Så jävla gulligt att hon gått och blivit kär på riktigt nu, helt awesome vad jag är glad för din skull alltså,:D hihi sötafanskap!



Nej, nu måste jag sluta. Fan kommer bli en bibel annars, men livet känns underbart och imorgon kommer bli underbart och ah. Shitt same!

Blame it on me liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0