En ren luring.

Haha, jag tror att jag skojade om det där med att lägga ner bloggandet. Saknade det faktiskt ! ;) Men idag har jag bara tagit det lugnt pågrund av tvättid. :) Ska ner igen snart, sen ska jag hem till Bella, för hon behövde någon att prata med hjärtat.




DAGENS VILL HA: En ny säng&en ny mobil!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans från HM, Lacoste t-shirt & Freddperry tröja!
DAGENS SMINK: -
DAGENS FRISYR: Mössa ?!
DAGENS HÄNDELSE: Haha, jag vet faktiskt inte. Att jag orkat göra mig nya spotifylistor & rensat gammalt.;)
DAGENS LÅT: Alanis Morissette – Ironic - Acoustic Album Version
DAGENS PLANER: Ska ner till tvättstugan snart sen hem till Bella en sväng.
DAGENS SAKNAD: Det är mycket & många!
DAGENS DUMMASTE: Haha, mina koncentration svårigheter. Fick ett litet i skolan idag.
DAGENS SJUKA: Att jag inte alls kunnat sitta still idag.
DAGENS DROG: Musik, musik och åter musik.
DAGENS ROLIGASTE: Dennis & Hampus!
DAGENS FAVORIT: Eleverna i skolan faktiskt.
DAGENS KÖP: Cocacola.
DAGENS GODIS: Cola rör, eller hur man ska förklara?
DAGENS HUMÖR: Glad men trötthet i kroppen.
DAGENS ORD: Latget&Tintin snoppen. HAHA!
DAGENS BILD: På Sofie faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0