Bakfylla.

Haha, usch har aldrig varit bakis förr men nu vart jag självklart det idag. Var ju iväg på fest hos Bella igår, först var det bara jag, Bella & Kate där, sen drog dom och mötte Dennis (Kates kille) vid tågstationen, så kom Anton vi satt mest och snacka och sådär :)

Sen kom dom tillbaks, och då började det rulla in massa folk hela tiden typ, hade skit kul faktiskt. Vad jag kommer ihåg i alla fall, haha. Sen så drog jag hem ganska tidigt pågrund av att jag kände mig dålig. Vaknade idag med världens huvudvärk och ah allmänt dåligt mådde jag.

Har precis käkat och plockat ur & i diskmaskinen, och ska nog sola med Sofie,Adina&Jennifer idag :) Sen får vi se vad vi gör, det är ju hockey ikväll också, är faktiskt lite smått sugen på det. Men tror nog inte att jag klarar av allt just nu om jag ska vara ärlig, HAHA! ;)



Uppdaterar kanske senare idag, om jag inte sover kvar hos Sofie inatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0