Även en humiristisk människa har mått dåligt nångång.

Never thought that I'd say
wish I didn't love you ever
Since the first date when
you got close my heart
Would just stop
thought me and you together
would end up on top,
you changed me for better for worse
I know I was caught up but always put you first
I never once thought you would be triflin
but oh I was blinded...

[Chorus:]
I was like oh oh oh
never wanna let you go go go
Cause I was open before
I was open before but
Now I know...
That love made me blind
so I couldn't see
all the lies you told
were right in front of me

Since love made me blind
you made a fool of me
You made it look so perfect
when it wasn't meant to be
Your love made me blind,
love made blind,
love made me blind,
Your love made me blind.

I gave all of my trust
didn't think being faithfull was asking too much
but I'm good glad that I know now I was fooled but
Fate let me see how
they say every tear has its reasons
Every smile has its own season
never once thought
Youd be this triflin
but oh I was blinded...

[Chorus:]
I was like oh oh oh
never wanna let you go go go
Cause I was open before
I was open before but
Now I know...
That love made me blind
so I couldn't see
all the lies you told
were right in front of me

Since love made me blind
you made a fool of me
You made it look so perfect
when it wasn't meant to be
Your love made me blind,
love made blind,
love made me blind,
Your love made me blind.

Cause I felt your lips pressed against mine
thought the sweet smell
of your perfume was all mine,
I love the way you scream my name...

That love made me blind
so I couldn't see
all the lies you told
were right in front of me

Since love made me blind
you made a fool of me
You made it look so perfect
when it wasn't meant to be
Your love made me blind,
love made blind,
love made me blind,
Your love made me blind.


Det sista av 2010.

♦ Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo, det gjorde jag nog.

 

Har du några nyårslöften?

Ah, det har jag alla år.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, grattis Lotta, Anna&Sofie.

 

Vilka länder besökte du?

Spanien

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Det är många datum faktiskt..

 

Vad var din största framgång 2010?

Det kanske är taskigt att skriva upp just här, så nämner det inte faktiskt.

- Dock kärlek också.

 

Största misstaget?

Att vara kär, faktiskt. Men endå det bästa misstaget jag varit med om.

Bästa köpet?

Hah, det måste vara min mobiltelefon isåfall som för tillfället inte lever.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Onödiga saker, som alkohol, snus, kläder.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Kärleken jag hade under den tiden, vid vissa tillfällen. Dock alkoholen också, hah & Kapten Röd konsären♥

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Gubben i lådan, Mikrofonkåt, Sthlm i mitt hjärta, osv.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag blir gladare för varje år som kommer faktiskt.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Levt mitt liv som en 18 åring!

 

Favoritprogram på TV

Simpsons faktiskt.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Haha, jag kommer inte ihåg, flickvännen jag hade då tror jag & familj.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

För snobbig tror jag.

 

Den bästa nya personen du träffade?

Det är massvis med folk ♥

 

 


 

Nu har jag duschat, jag hade dusch tävling med Alicia, hah. Ska snart bädda rent i sängen, göra te & slå på step up 3♥. Är ju sjuk, så får se om det blir någon skola imorgon, känner mig inte speciellt pigg om jag får säga det själv i alla fall. Så ska ha mysig dag för mig själv imorgon & bara mysa framför film och sova länge.

Marcus-Emanuel's favorit citat inom kärleken ;
Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge.
Rynkor är smilgropar i älskarens ögon
Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar till det ibland.

Nej nu ska jag sluta vara så poetisk av mig, det är fan dags för en riktig Marcus kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0