27/1-11

Tja tja :) Vaknade för ett tag sen, gick på toa och vipps ringde det på dörren? :O Haha jag och morsan vart skit förvånade, men sen kom vi på att det var gavlegårdarna för dom skulle kolla runt lite med nå grejs, hängde inte med. Så jag satt på toan och helt plötsligt så måste en av gavlegårdgubbarna in och kolla där inne så då var det bara att skynda sig, det roliga var att jag bara hade kallingar på mig (Y)
Ska snart till skolan, har ju sovmorgon :) Skit skönt :D Sen så ska jag hem en snabbis, sen ner på stan igen för att träffa Emma & Anna :) Efter det vet jag inte riktigt ;) Ska nog annordna några saker som hänt och ringa några samtal för att fixa lite saker så att käften håller igen på en viss person i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0