26/1-11

Hallådär :D Idag var det dåligt med uppdatering kände jag . ;) Men försov mig imorse så hann inte blogga innan jag drog iväg till skolan heller ;) Men i skolan så var allt som vanligt, hade matte först, sen svenska sen lunch. :) Efter lunch drog jag ner med Michaela, Anna & Anna ner på stan för dom skulle käka och jag skulle endå på möte sen efteråt. Så lika bra det :)
Gick mot busshållplatsen och hoppade på samma buss som morsan och åkte mot sjukhuset. :) Där fick jag reda på att jag har en "svår adhd" Någonting. Så står i kö för medicin just nu, skit skönt att få detta utrett faktiskt. Sen så ska vi ligga på dem i Uppsala också om könsbytet. :)
Efter mötet så drog jag hem till Per, mötte upp honom och vi gick och handlade käk. :) Sen så lagade vi mat och sådär. Kollade på simpsons medans vi åt, hihi. :D Käkade lite godis och sådär, hade allmänt mysigt "Far & son dag" helt enkelt. :) Sen så spelade vi lite gitarr och sådär också. :D
Vid halv sju så drog jag iväg till Bella och var social med henne. :) Pratade lite och sådär, sen så flummade vi mest bara. :D Vi gick ut och mötte Kure ett tag och sen så gick hon med mig en bit hem. :) Ska snart ta mig en dusch och sen så ska jag sova faktiskt. ;)
Uppdaterar imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Elinmattsson

jag blev as chockad när jag läste "könsbytet"! det trodde jag verkligen inte :)

2011-01-29 @ 23:02:16
URL: http://elinmattssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, jasså? :) Varför inte det?! :D

2011-01-30 @ 16:03:38
Postat av: Elinmattsson

För att du ser liksom inte ut som att ah, ha vart nåt annat än kille :-)

2011-01-31 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0