25/1-11

Hallådär :D Inte bloggat på ett tag nu märker jag ;) Men kör ju annars med nattstad. Men känner för att blogga här också ;) Idag hade vi bara slapp lektioner, först engelska sen svenska. Skrev om en upplevelse vi varit med om med stödord, typ ur nån bok som skulle hjälpa oss med att förklara dofter osv utan att skriva att det är tex en doft. Aja.
Efter lunchen bowlade vi, Sofie kom och titta hon med ;) Självklart vann jag över Emma och Mathilda :D Kung :) Sofie åkte hem nyss typ, ska snart ta mig en tupplur tänkte jag, skit trött. Sen blir det hockey ikväll med Adina och Sofie, ska ha sittplats denna gång. Skit jobbigt med ståplats! Brynäs-Aik :) Uppdaterar nog efter den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0