20/1-11

Var i skolan idag & hade först media, ska göra en film eller något med en sångtext som man valt, så ska man typ förklara den med film eller bild och sådär. Så jag hamnade med Linus & vi gör rosa helikopter ! ;) Kommer bli kung :D När vi slutade så åkte jag, Liza, Malin.A & Sofie till stan och köpte oss käk och sen tillbaks till skolan för att ha livskunskap ;)
På livskunskapen pratade vi om homosexualitet och lite sånt där, haha ganska roligt faktiskt. Speciellt böckerna ;) Men ah, efter det så var det lunch, käkade med dom och sådär :) Sen så efter det hade vi matte fram tills vi slutade, tio i två :) Mötte Sofie vid bron och gick hem till mig.
Kollade på Nils Karlssons pyssling och käkade lite grann och sådär :) Sen så gick jag med henne halvvägs till Tempo för att hon skulle träffa Adina där för dom ska sola :( Sen gick jag hem och satte mig här, vet inte alls vad jag ska göra nu, skulle träffa Bella och Elina , men vi får se för har inte hört av mig än :)
Uppdaterar senare ;)
Bild från sommaren 09 på mig och Larsson ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0