01:39

Hallådär :) Var ju som sagt var iväg till Bella. När jag kom dit så pratade jag och Bella lite grann :) Sen kom Elina också med kakor och cola :D så var det handboll på tv samtidigt, så käkade det och kolla lite och prata och sånt där :) sen så fick jag nå ryck fel, alla som känner mig vet att jag får rejält med sockerkick när jag dricker cola, så satt och flummade som fan! HAHA :D
Vid 10 ungefär så följde Bella med mig till polhem sen så träffade jag Kate en snabbis och gick hem :) Satte mig vid datorn och sådär, sen så vid 12 så duschade jag :D skit skönt faktiskt ;) Sen så bäddade jag rent i sängen och städade rummet lite grann, haha fick nå flipp :D Gjorde pizza i ugn också sådär på nattkvistan ;) Nu ligger jag i sängen och har precis ätit och ser på Mio min Mio :) Sen blir det att sova ;)
Skolan imorgon sen så sover Sofie hos mig :) Så vi får se om jag uppdaterar nånting :D
Hihi, lite gammal bild kände jag, men det får bli en bild på mig och bästavän ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0