taggar totalt !

Åååh, är så jävla taggad just nu ! :D Finns inget bättre än denna känsla + att veta att det blir av. :D Har nämnligen planerat torsdagen med att först bli hämtad av låtsaspappa i skolan, åker och hämtar min mobil då som varit på lagning, sen så åka och bada i sandviken hos låtsasfarmor & låtsasfarfar som har egen pool, efter det så åker vi och hämtar upp Eliott & Philip på rese och åker till kb & blir där hela kvällen ;)

Så grymt jävla taggad & klockan är 00.52 ;) Dagen lyckades inte så jävla bra idag. Kunde inte sitta still när jag och morsan skulle se på film, så jag sket i det. Sen så var jag inte med Sofie pågrund av att jag är sjuk så ah det sket ju sig. Men hon kommer förbi imorgon.:) Ska snart lira lol och ta mig cola tänkte jag, får inte gå till skolan för morsan imorgon eftersom jag fortfarande är sjuk. ;)


Ska även skriva lite musik tänkte jag faktiskt, och fixa lite musikprogram på datorn osv. :) Så nu jävlar kommer det komma låtar.;) Ska även sätta mig ute i solen med täcket på balkongen imorgon och skriva musik.


Haha, jag känner nu att livet rullar tillbaks dit det ska vara nu. Fyfan vad jag älskar den här känslan, när folket som inte ska vara i mitt liv inte finns där, när allting som går bra funkar. Det enda som ska bli bra nu är att jag slutar vara sjuk, sen rullar livet på som fan. Längtar faktiskt till skolan och vännerna där. Men ah, måste bli frisk för att ta mig tillbaka, så kommer på onsdag eller torsdag.

Exakt sådär känner jag mig just nu ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0