I just had seeex !

10 things you didn't know about me..

1. Jag måste alltid ha uppmärksamhet, annars tappar jag koncentrationen i något jag håller på med.
2. När jag blir rastlös retas jag.
3. Jag är född i Sthlm.
4. Jag måste alltid ha kärlek, annars blir jag för deprimerad.
5. Jag älskar att åka skidor, det bästa som finns!
6. Potatisgratäng är min favoriträtt.
7. Jag vill bli musiker.
8. Jag har svårt att lita på folk, väldigt svårt.
9. Jag har svårt att titta in folk i ögonen när jag pratar med dem.
10. Jag har ingen aning om hur könsbytet går egentligen. (Inte fått svar från Uppsala ännu)


- Nu har vi haft tvättstugan. Ska ta mig lite kvällsfika och sen lägga mig och sova tänkte jag :) Får se om jag går till skolan imorgon, beror på hur jag mår inatt helt enkelt :( Morsan kom hem med cola idag också, så söt som hon är ibland! Ska fortsätta lira wow & dricka lite till innan jag går och lägger mig i alla fall :)


Favoritlåten just nu ;
Don Omar – Danza Kuduro

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0