Friday and im in love!

Åååh äntligen fredag, eller vad säger man ?! :D Började självklart dagen med en promenad ner på stan, träffade på Jennifer & några där nere. :) Sen så köpte jag mig cola, sen hoppade vi på bussen och då tog vi 99an till skolan där Dennis och Sebbe också satt på den. :)


När vi kom till skolan så jobbade hela klassen tillsammans i olika grupper om Hälsingland , först så såg vi nån film och sen jobbade vi om filmen :P Efter det rast sen svenska & sen slutade vi halv 12 som vanligt på fredagar. :) Håller på att gör mig käk nu, ska slå på en film. ;) Sen kommer Per och hämtar mig så åker vi till Media Markt och kollar med datorn & lämnar in mobilen, hoppas på att få en ny dator eftersom stationära krånglar!

Senare ska jag vara med Andreas och några och dra på trafic light party!;) Kommer bli awesome! :D Sen får vi se om jag hinner träffa Sofie också!:) Hoppas på det. Uppdaterar kanske innan jag drar iväg med "kvällens outfit" ;)

Bjuder på den ! ;) HAHA!

Kommentarer
Postat av: david

ärligt nu, är du en kille eller en tjej?

2011-02-07 @ 00:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0