fanskap&kärlek

Känner att det var evigheter sen jag bloggade nu, så dags att ta igen skiten känner jag. Har haft fullt upp så la bloggen åt sidan ett tag, kände att det inte var någon idé att skriva om det, så därför har det varit samma inlägg ett tag. ;)


Var i skolan idag, hade engelska först sen svensk, lunch & krister. Åkte och fikade med Krister gruppen i hemlingby. Ganska mysigt faktiskt. Sen tillbaka till skolan. Gick hem till Bella direkt och chillade bara, sen så gick vi ner på stan, köpte sladd till hennes data. :) Sen hem till henne så hämtade Micke & hennes mamma oss och skjutsade hem mig. :) Käkade när jag kom hem,sen så satte jag mig vid datorn bara. ;)


Ska snart läsa en bok tänkte jag, haha. Vet låter sjukt! Men vafan.:) Har läst den tidigare, men den är så sjukt bra. Så kände för att läsa den igen!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0