dagens ;

Dagens mående: Grymt irriterad.
Dagens humör: Deprimerad(Ingen aning om varför!)
Dagens borde: Gå ut och gå.
Dagens vill ha i allmänhet: Sommar! 
Dagens beroende: Multivitamin juice.
Dagens längtan: Alkohol.
Dagens smink: Smink?
Dagens frisyr: Mössa
Dagens låt: Sum 41 – Still Waiting - .
Dagens saknad: Ingen aning
Dagens dummaste: Tänka för mycket
Dagens misslyckande: Humöret
Dagens köp: Ingenting
Dagens godis: Chips?
Dagens mat: Strips?
Dagens tidning: Läser inte tidning
Dagens klädsel: Gröna jeans, dc t-shirt&mössa just nu!


Fasen vad jag är på dåligt humör, ingen aning om varför. Bara blev det helt plötsligt. Ska ner på stan senare och köpa en ny piercing till ögonrbynet. Sen ska jag till Bella. Behöver henn nu känner jag faktiskt, är på så äckligt dåligt humör så jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0