Alla hjärtans dag ?

Hallådär :D Länge sen jag bloggade nu, eller ah sen i fredags. Haha, i fredags var jag ju på indat med Sofie och några fler, satt och lira allt från lol, cs och cod :) sen så drog jag & Sofie från indat vid halv fem, hem till mig och sov. :D skönt som fan :)

Sen i lördags var jag på black and white med grabbarna! Joel, Lj & Torkkel kom till mig först, sen så drog vi till Bella en snabbis och lämna jackorna och chillade, sen dit och sen till Bella igen och sen så träffade vi Eliott, Philip och Mike som följde med oss in. :D Sen så drog vi typ vid 1 eller något, då drog jag hem och spela lol. :D

Igår så var jag med Torkkel, Mickis, Lj & Kajus hemma hos Mickis, sen så drog jag & Torkkel till Bellabus.:D Chillade och sådär , sen drog jag hem vid typ 9 eller något.:)

Idag vaknade jag och var jätteförskyld, igen. Så somnade om och vaknade vid 1 eller något.:D Så har jag bara spelat sen dess, ska snart ta mig ett glas cola och spela cod. :) Synd att man är sjuk idag, annars hade jag vart med Sofie. :(

32 dagar kvar! Sen håkan!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0