2/1-11 06.32

Haha, jag lär då vara lite dum i huvudet. Jag vaknade självklart av mig själv idag kvart i sex redan. Och har absolut ingenting att göra & kan inte somna om. Duschade ju igår innan jag gick och la mig & ah. Har biverkningar från medicinen så det bara smäller om det, hjärtklappningar är inte skönt.
Ska väl göra mig en liten lyxfrukost snart tänkte jag. ;) Lite varma mackor med antingen varm choklad eller te.:) Får se vad det blir för något!:D Sen har vi media idag, efter det livskunskap sen matte sen slutar vi.:) Ska äntligen vara med Sofie idag också som jag inte vart med på evigheter! Uppdaterar efter skolan. :)
Bjuder på en gammal bild, fan tjock jag ser ut. :(
Haha, och tänkte på en rolig sak nu bara för att jag har röda chinos på bilden. Malin såg mig på stan igår, och tycker att jag är sötare i blåa chinos är gröna!? Och tycker att jag bits. Och sen sa hon att har man röda chinos, eller blåa så är man full!? Eller nånting såntdär. Haha, bra söt hon ibland.:)

Kommentarer
Postat av: Sofie Boman

har saknat dig hjärtat!

2011-02-04 @ 08:53:22
URL: http://metrobloggen.se/sofieboman
Postat av: Anonym

har saknat dig också!

2011-02-04 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0