16:58 - Inte kommit någon vart.

Haha, jag har faktiskt inte kommit någon vart sen jag vaknade idag. :D Känns otroligt skönt, har pratat skype med Tobbe,Philip&Lj. Sen så slutade det med att det bara var jag & Philip kvar, så då spelade vi cs istället. Nu har Philip dragit, så jag ska väl bara sitta här antar jag.

Hoppas på en tacoskväll med morsan och en mysig film faktiskt.:D Är grymt hungrig, det enda jag proppat i mig idag är en massa chips & cola.:( Känns som att det inte kommer sluta bra för mig, kommer rulla fram i sommar. Haha!:) Men nej, nu ska jag starta igång lol igen och njuta av alla hjärtans dag. ;)


Don Omar – Danza Kuduro favoritlåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0