02:28 | 4/2-11

Jag älskar nattens stillhet tid
När solen drunknar i det dödliga havet
Jag kan känna mitt hjärta slå som jag hastigheten från
känslan av tid att komma ikapp med mig
himlen anges som en väg
men vem bestämmer vilken väg vi tar
som människor glida in i en drömvärld
Jag sluter mina ögon och mina händer skakar &  när jag ser en ny dag
Vem är drivande här då
Jag föreställer mig min egen grav
orsaka rädsla fick ett grepp runt om mig


Jag hatar det här, att inte veta om nätterna att jag ska kunna somna. Att veta att det kommer ännu en natt då jag ligger vaken och tänker på det värsta man kan göra, att sakna någon som gått bort. Att tänka för mycket på något som inte finns. Det är det värsta med nätterna på vardagarna när ingen annan finns vaken med en. Jag ska i alla fall stänga ner datorn nu & försöka sova igen, jag vet att det inte kommer gå. Men jag ska åtminstonde ha 4 timmars sömn inatt.
Godnatt, i tårar av både sorg&lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0