Hon kunde varit någon annan, någon bättre.

Jag är så shopping sugen så jag spricker, seriöst. Har fått något fel! Är så sugen på sommaroutfit så det bara spricker om det, och igår när jag skulle leta efter mina chinoskjorts så var dem försvunna. Alla mina kläder bara poffväck försvinner. Blir less på det, så får väl klippa av mina blåa chinos till ett par shorts.

Ska även sätta min kamera på laddning innan jag går och lägger mig sen, hittade äntligen laddaren, så nu blir bloggen även roligare att kika in på + att det är så underbart väder ute så då är det roligare att knäppa kort!

Ska ta mig en kopp te nu och slå på filmen "taken" världens bästa film. Sen imorgon ska jag raka mig sidecutt,livrädd. Men jag ska endå göra det!



Håkan Hellström – Kom Igen Lena!
Sommarkänsla!

Några outfits jag är sugen på ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0