Varit utanför bloggandet.

Hej, jag har varit helt off tyvär för att blogga ett tag. Har verkligen inte orkat! Men nu så ska jag skärpa mig.

Idag har jag varit med älskling först, sen så åt vi lunch tillsammans, när hon var i skolan drog jag och träffade Emma och hennes kompisar ett tag. Var ganska skönt faktiskt att bara hänga. Sen efter det träffade jag älskling igen när hon hade slutat. Vi drog hem till mig, jag skrev på några uppgifter som ska skickas in om min opperation.

När vi gjort det kom morsan hem, hon käka vi väntade på henne. När hon var klar så drog vi ner till stan för att hämta ut sömntabletter åt mig på appoteket, sen postade jag brevet som jag skrivit på om opperationen som ska va inne innan den här onsdagen, för då ska jag på "det stora mötet". Är väl ganska nervös faktiskt. Efter det drog vi hem till mig igen.

När vi var hemma hos mig gjorde vi iordning tacos till middag, åt det sen så plockade vi undan allting. Efter det kom Johan & Pamela, drack kaffe och spelade kort, "neger och pressident" Haha. Jag vann nästan alla gånger! Tur det, för är en jättedålig förlorare. ;) Dem drog för inte så länge sedan så nu är jag ensam igen, sitter och kollar på "Svenska hollywod fruar" eller vad det heter & lyssar på Rihanans singel. Skit bra faktiskt!

Ska snart prova min sömntablett som jag hämtade ut idag och somna till den & se hur det blir med den. Ska ta en dusch först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0