Underbart ! :D

Skit skön dag idag! Gick till skolan först, hade nån kunskaps grej idag. Satt och prata om känslor osv. Skit skön lärare har vi där! Helt klockren, haha. Prata om från Kärlek till alkohol och vad man blir glad av och vad man inte klarar sig utan. Så kommer hon till mig, " Marre , vad blir du glad utav!? - Jag ; tobak under läppen.. " Allihopa asgarvar och jag tänkte mig inte ens för vad jag sa, jag var helt i min egna underbara värld och tänkte. HAHA!

Efter det åkte jag med Liza till bilden, var där och kollade på film. Skit chill, såg simpsons the movie. Helt rastlös var jag, tror jag dampa på Sofie flera gånger, HAHA! Sen så hade vi lunch. Jag & Liza åkte till pizza house medans dem andra tog bussen, åkte dit och käka tillsammans med Liza, Viktoria, Malin Aspelin & Cicci. Köpte mig kebab med bröd, skit gott! Sen till teatern.

Liza


Haha, jag och Malin slog vad om att äta upp allt, för hon trodde mig inte. Hon hadde rätt! :(



Såg en skitrolig teater faktiskt, en handikappteater. Men den var skit bra faktiskt. Ibland hörde man inte vad dem sa ibland, men garva ihjäl sig gjorde man vissa chener. Så ah, det var riktigt nice. Kom hem för ett tag sen, gick ner med tvätten. Sen kom jag upp & fick en söt present utav morsan. HIHI!





Ska försöka få med mig Amanda Andersson och Tove ner på stan nu för att följa med mig och köpa ut biljetten! Men dem ska ju fan sova nu. Så ska försöka får ner dem i alla fall! Sen så ska jag va med Emelie Jensen, Sara, Malin och Junne. Blir en öl, bara en! Kommer bilder ikväll, självklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0