Taggad!

Snart är det ju dags att gå på ett utav Sveriges bästa reggaeband, Kultiration & Kapten Röd visas upp på Maxim i Gävle. Ska förmodligen gå dit med Mickis eller så får vi se vem det blir. ;) Ser fan framemot det! Astaggad.

En favorit låt med Kultiration. "Kultiration-En timme kvar att leva"



En utav bästa låtarna från Kapten Röd. Kommer ihåg att vi från Sandviken jämt lyssnade på den här när vi kände oss depp. Saknar tiderna i Vallhov hur mycket som helst! Saknar folket från Sandviken överhuvudtaget. '

Kapten Röd - Ta inga order!

Kommentarer
Postat av: boegman ;DDD

Tiderna med alla i vallhov va bäst !

Vad de än vad som hade hänt så visste man att de alltid fanns nån som skulle hjälpa en.

Saknar dig och tiderna, verkligen !

2010-09-28 @ 16:09:11
Postat av: bellaolsson ;>>>>>

tiderna i vallhov va KUUUUNG.

tycker du ska komma hit till mej och tillbrina lite tid senare ja! ;o

synd att jag är upptagen i helgen :( ska va i undersvik -.- haha.

MEN VI LÄR TA OCH HA LITE SKÖJ NÅGON DAG!

peaceuout världens bästa!

2010-09-28 @ 16:12:28
URL: http://soetlittelb.blogg.se/
Postat av: Svar till Ida ;

Jag saknar fan dig också & er. Allting, fan va allting var bra då. Seriöst, jag sket totalt i om jag behövde åka buss varje dag, jag bara satte mig på busen och åkte & visste att det skulle bli en bra dag. Jag saknar allt, när vi hängde utanför Vallhov, min första seriösa fylla som inte var världens bästa :'D och allt.! <3

2010-09-28 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0