Städat klart.

Nu har jag städat klart, sitter och lyssnar på Elvis med en prilla i käften också. Vädrat rummet lite grann också, så nu är det kaltl igen. HAHA! Ska föra över musik på mobilen nu, sen tror jag faktiskt att jag drar mig ut och går en runda. Det är ju mörkt ute nu också, skönt. Tar mig ett bad när jag kommer in skulle jag tro, myssöndag helt enkelt.

Före (Förutom att jag hann plocka undan lite grejer från bordet.)


Efter.



Sådär ja. Äntligen klar då helt enkelt.. ;) Det enda som fattas är att jag ska orka mig ut och gå. Så jag får väl dra på mig en tjocktröja & knalla ut en sväng.

Kvällens låt " Elvis - I Beg Of You och Elvis - Santa Bring My Baby Back (To Me)<3




Längtar dåligt mycket till födelsedagen & julafton just nu. Mysigaste stunderna som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0