stäädar !

Nu tänker jag lyfta mitt arsel och göra någon nytta. Suttit här hela dagen faktiskt. Har dock sätt en utav världens bästa filmer, som jag sett alltså. "The blind side" Hur bra som helst. Ska mublera om tillbaka mitt rum nu efter helgens bomb nedslag. Ligger hur mycket kläder som helst på golvet & massa annat skit som ska upp också.

Sen ska jag ut på en promenad tror jag, om jag kommer orka. Tar mig ett bad när jag kommer in och bäddar rent i sängen. Så som en söndag ska vara helt enkelt, borde ta mig något att äta också. Men orkar faktiskt inte göra något idag. Så det struntar jag i. Gör mig kanske en fruktsallad senare?! Vi får se. Uppdaterar när jag kommer tillbaks till datorn i alla fall.


Favorit film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0