Precis ätit.

Tidsfördriv

Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Ja
Någon som du hatar? Nja.
Vem kramade dig senast? Morsan
Vem pussade dig senast? Amanda
Vem ringde dig senast? Per
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Amanda
Vem var du hemma hos senast? Johan eller Amanda.
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Nej, eller ah. Mamma då!
Har du gråtit idag? Nej.
Har du skrattat idag? Ja 

Jag:
Är singel? Nej
Svär ofta? Det gör jag väl då..;)
Sjunger i duschen? Hah. Ibland händer det väl!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Haha, nej faktiskt inte.
Skrattar åt dina egna skämt? Haha, ah.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Ja

Har du:
piercingar? Ögonbrynet & örat, hade läppen förut.
Syskon? Pappas sida.
Jobb? Nej
För många vänner? man kan aldrig ha för många
Rymt hemifrån? Haha, ja.
Färgat håret? Japp
Bra självförtroende? ja, ibland så.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Mm
Varit kär? Ja
Dumpat någon? Ja
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? ja
Brutit ett ben? ja
Tappat bort mig i min hemstad? ja, haha.
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? En enda gång tror jag.
En hemlighet som ingen annan vet? Japp
Sovit en hel dag? Haha, allt för ofta.
Somnat gråtande? Mjo
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Mh
Blivit generad inför folk? Haha, ah.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Ätit musslor? nej, usch.
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Blivit kallad player? Ja
Färgat ditt hår svart? ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? Att lägga mig i sängen.
Ska du göra i helgen? Dricka öl!
Har du för kläder på dig? Gråa mjukisar, JL tröja, Björnborg kallingar & strumpor!
Gjorde du igår? Spelade för mycket CS.
Ska du göra i sommar? Vill till Gotland ännu en gång & Campa!
Åt du senast? Köttbullar & Makaroner, haha.
Har du för mobil? Sony Eriksson.
Vad köpte du senast? Läsk och snus.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Det kan jag inte svara på nu.


Vem/vilka:
Slog du senast? Slåss inte. ;)
Fick du sms från senast? Amanda
Pratade du med i telefonen senast? Morsan
Älskar du? Amanda, Vänner, släkt & familj
Skulle du kunna göra allt för? För dem som står mig närmast.
Var du med senast av det motsatta könet? Amanda.
Kan du lita på mest? Det är nog Amanda och morsan.
Vet mest om dig? Amanda.
Sov du tillsammans med senast? Amanda.

Allmänt:
Har du pussat en groda? Haha. Nej.
Kan du hjula? Kan allt jag. ;)
Biter du på naglarna? Ja.
Är du EMO? Nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? För mycket av det goda! Shopping,alkohol&flytt.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja.
Har du sjungit inför publik? Ja.
Följer du mode? Jodå.
Är du hungrig? Nej.
Är du blyg? bara när jag träffar nytt folk men annars inte.


Bjuder på en bild med mig & Babywiik eftersom det var henne jag snodde texten av. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0