pass

På att jag är tröött ?? Brukar inte vara det vid den här tiden på söndagar faktiskt. Så nu ska jag passa på att springa iväg på toaletten och borsta tänderna osv innan jag blir pigg igen och inte kommer somna på ett tag. Imorgon blir det taco med Bella,Amanda Andersson & pluttfis. Så blir nog många filmer därifrån, ska självklart fixa tabbar från när Amanda failar med sina saker. ;) HAHA !

Kommer nog ett videoinlägg imorgon också, skulle jag tro. Hoppas inte för mycke om det bara. HAHA!

Nej, som sagt var, ska springa in till toan nu. Jag uppdaterar imorgon innan skolan, vet f*n inte vad jag ska ha för "outfit" imorgon, sen har jag en överraskning till alla också om det blir som vi planerat, måste fixa skjuts dit & hem och massa också innan jag skvallrar om det. Puss, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0