Ovanligt trött.

Idag var jag i skolan, haha. Det var nog på tiden! I skolan gjorde vi inte så mycket, hade engelska, matte & svenska. Spelade kort på matten med Linus & Viktoria, engelskan var slapp & svenskan dryg. HAHA! Sen efter skolan gick vi till matsalen och käka, var ju tacos. Men smaka självklart skit. Hatar sodexo.

Efter skolan så åkte jag, Malin & Dennis ner på stan, Dennis drog typ på ängång sen så gick jag och Malin runt lite, sen kom min plutt ner också. Hon slutade tidigare så hon var på skit bra humör, tur de. Bellan kom också ett tag. Kollade på kläder åt Amandas lillebror Daniel i stan först, hitta ganska mycket. Men sen bestämde Amandas mamma sig för att Daniel skulle va med istället för vi hade så svårt och välja.

Så vi åkte till köpis och mötte upp honom och gick runt i massa affärer, till slut hitta han ett par chinos, 3 t-shirt's och ett par jeans. Skit snygga chinos, ljusblåa från JC. Blir nästa köp för mig! Köpte även själv ett par jeans, satt skit bra. Pluss att dem bara kostade 199 kronor och skulle kostat 299 kronor. Skit bra köp Marre! Överlycklig. Sitter faktiskt skit bra.

Köpte mig en slush som smaka bajs också, den var inte klar haha. Så Daniel sa " men Marre, dem där är inte klara? " Men jag som är så envis skull ha dem smakerna jag ville ha så tog dem i alla fall, sen efter att ha ätit den ett tag så gav jag den till Daniel istället. Sen åkte han hem och vi åkte till stan en sväng.

Träffa på Denka och massa folk på stan, även Michelle som fyllt 20, grattis pöjk! Sen så åkte vi hem till mig, jag byte byxor till dem nya och sen så tog vi bussen till Kate, Amanda hämta sin skinnjacka och sådär. Sen så åkte vi hem till älskling.

Vi käka där, drack cola & kollade på först simpsons sen family guy sen var det nån random film på 6:an som jag ska fortsätta kolla på nu snart om den fortfarande går. Tyvär har jag inga bilder från idag, dålig på det där med bilder känner jag, ska bli ändring stort!

Ska i alla fall lägga mig nu, har fått tillbaka min ipod-touch av plutten också, äntligen! Saknat den som en dåre, men i alla fall. Bjuder på en gammal bild!


Lan hemma hos Danne, då måste man ju ha monster?!:D + ny snaggad där, ångras! :(

Kommentarer
Postat av: Morzan \m/

Gull gull gull!!! Älsk, älsk, älsk!!! Stolt!!! <3<3<3

2010-09-05 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0