Orkar inte.

Vara hemma något mer pågrund av att jag inte kan sova på nätterna & sen sova länge på dagarna istället medans alla är i skolan, jag vill bli frisk nångång. Det är alltid nånting som gör så att jag mår så dåligt att jag inte orkar ta mig till skolan, men ska bli ändring på det nu.

Orkar inte vara hemma något mera känner jag, var i alla fall ner och köpte en fanta exotic på affären nedanför mig. Sen så har jag gjort matlåda till morsan också, som hon var förbi och hämtade, gjorde även mat åt mig själv. Vilket jag vart självklart äcklad utav och klarade inte av att äta upp det. Var i alla fall skit skönt ute. Skulle kunna sätta mig i parken med musik i öronen och bara njuta just nu känner jag, men jag självklart som vanligt har ingen ork..

Ska slå på en film nu och äta chips & dricka fantan tänkte jag, eftersom jag inte orkar göra något annat. Har faktiskt tagit några egopick's idag. HAHA! Ovanligt faktiskt. Jaja, uppdaterar senare idag, får se om det blir någon taco-kväll ikväll, tror det i alla fall. Isåfall uppdaterar jag ikväll med massa mysiga bilder.


" Marcus sjukling outfit"
Ett par mjukisar & stor luvtröja, tröjan är egentligen Bellas.









Min älskling åker bort på torsdag eftermiddag och blir borta hela helgen. Det enda jag ser framemot är när hon kommer hem igen. Kommer sakna dig jättemycket plutten<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig med, älskardig<3<3

2010-09-08 @ 13:00:54
URL: http://amandaaablom.blogg.se/
Postat av: mathilda

SÅSÖTA!:D

2010-09-08 @ 18:00:42
URL: http://mathildanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0