Nyss vaknat!

Vaknade för ungefär 20 minuter sen, drog på mig mjukisar & en t-shirt och satte mig vid datorn. Har precis smsat min låtsaspappa om att jag vill ha en hundring för att köpa något gott till mig själv ikväll! Haha. Inge kul & va sjuk faktiskt.

Har jätteont i kroppen idag, det är nästan värre än det var igår. Så ah, det känns lite. Fick sova inatt i alla fall.  Somna som en duns igår kväll. Jätteskönt! Känns som att jag inte gjort det på jättelänge om jag ska vara ärlig. Kändes som första gången. Men ah, jag tänkte faktiskt ta något att dricka & spela lite css. Kan ju inte göra något annat. Och orkar inte se på film så ah! Uppdaterar senare.

Bjuder på en gammal bild pågrund av att jag är sjuk & inte orkar ta nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0