Nudlar.

Gör nudlar nu, är skit hungrig men en då inte. Vet inte vad det är med mig, har bara ätit lite stripps idag ingenting mer. Var hemma från skolan idag också, mådde som sagt var inge bra pågrund av att jag har nån infektion i kroppen som pågår just nu. Får se hur det blir imorgon, ska i alla fall försöka ta mig iväg till skolan då.

Ska slå på en film nu, tror det blir dunderklumpen. HAHA! Så slår äter nudlar, dricker saft & ser på filmen till det, sen tar jag mig en dusch & lägger mig tror jag. Ska försöka orka bädda rent i sängen också, om jag orkar. Får se hur det blir med den saken. Har tyvär inga nya bilder, men imorgon så. Uppdaterar imorgon innan jag går till skolan, tråkig blogg just nu med noll bilder. Men får ta igen det imorgon.

Lyssnar på gamla godingar just nu på spotify!





Måste springa till nudlarna nu, vem saknar inte sommaren!? Men fan, vintern kommer ju nu! Tagga skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0