Igår & idag.

Redan lagt upp en bild på gårddagens "outfit" så behöver inte göra det idag. Har inte orkat knäppa nån bild idag heller, men har i alla fall ett par skit sköna chinos & freddperry tröja idag och hammarby t-shirt. Gick till skolan idag. Träffade Bella på vägen dit. Idag var det faktiskt en skit skön dag i skolan. Första gången tror jag!?

Jag och Mathilda jobbade skit bra både igår och idag. ;) Har jobbat med dikter och sånt. Haha, trodde inte jag kunde skriva dikter. Men gick skit bra faktiskt. På första rasten åkte jag och Liza iväg med moppen och tankade och sen så köpte vi nånting smått och äta, för båda var ashungrig & sugen på något. Självklart kom vi 20 minuter försent. Bra jobbat där! Men hann inte missa så mycket, så det var skönt i alla fall & AC (våran lärare) Vart inge sur heller.

På lunchen så satt jag i köket tillsammans med Viktoria, Liza & Cicci och språka lite och sådär. Dem käkade jag hade glömt mat så har inte ätit något på hela dagen, så ska göra mig något när som helst tänkte jag. Skit hungrig! Åt ingen frukost heller. Men fick ju i mig lite godsaker på rasten ;). Efter skolan hade jag möte med mamma och AC. Gick skit bra faktiskt.

En glader, efter att blivit klart med grupparbetet.;)

Haha, våran lärare tyckte det var skit kul att få ta kort på vårat arbete, så ah. Hon fick ställa upp!
Jag och Mathilda! En utav världens roligaste klasskompisar!:D




Igår var jag på stan hela dagen nästan. Var först där med Cicci, Viktoria & Yohanna. Sen så var jag med Dennis, Sofie & Jennifer. Vi var mest nere för att träffas & ta't lugnt. Efter ett tag drog jag iväg.. ;) sen gick jag ut och gick i en halv timme ungefär. Skit skönt! Börjat gå ut och gå nu, kan behövas faktiskt.

För kallt med skinnjacka nu btw!



Kommentarer
Postat av: mäthildue

ååååh va snygg bild, jag ser ut att tillhöra särklassen haha :D

2010-09-28 @ 16:34:41
URL: http://mathildanderson.devote.se
Postat av: Svar till Mathilda

Haha, vi går i en särklass, men vi ser inte ut att gå i särklassen. :D

2010-09-28 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0