Godnatt.

Tänkte ta en snabbdusch nu , såg Sebbe istället. Vart vän med han som har huvudrollen i filmen idag på Facebook! Det roliga är att han heter "Sebbe" också. Tar mig en dusch nu och sen så lägger jag mig, får bädda rent imorgon istället.

Ska ha taco kväll imorgon istället eftersom det inte vart något idag, så det ska bli mys. Självklart kommer det komma upp massa bilder från det imorgon kväll när jag får tid för bloggen. Nej men nu springer jag till duschen innan klockan blir aldelles för mycket. Bloggar som sagt var imorgon innan jag går till skolan.

Hoppas på att mitt sovande håller inatt, så jag orkar.


Vet att det kanske är lite fel att lägga upp två samma bilder på samma dag. Men eftersom jag ska lägga mig så, varför inte? Liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0