Glömdes bort..

Haha. Glömde bort att när det var gisning för vilket parti jag skulle rösta på så glömde jag bort och säga vilket det var, men tänkte faktiskt avslöja det nu! Självklart röstar jag på vänsterpartiet!



Vad gör du en vanlig dag?
- Bloggar, umgås med bra umgänge, flickvän & uteliv!

Vilket är höstens "måste-plagg"?

- Det måste faktiskt vara skjortor, mörk skjorta & ljusa jeans & en vit/svart mössa till,skit snyggt!

Hur mycket shoppar du för i månaden?
- Det är ingenting faktiskt, jag shoppar inte så mycket. Men det blir nog mer när pengarna rullar in som dem ska.

Vad skulle du aldrig blogga om?

- Haha, det är nog det största privatlivet. Eller om hur mycket man tjänar i månaden.



Jag måste då säga att ibland har jag världens bästa låtsaspappa. Och ja, jag ska få hem lite smått & gott snart utav honom för att jag är sjuk, uppdaterar självklart med bilder sen om vad det vart för något. Har tagit mig en dusch nyligen & ska snart bädda rent i sängen & sådär. Lite mysmys bara, sen tänkte jag tända mig lite ljus och slå på en film, helt enkelt en mysdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0