Fan för de här alltså..

Jag hatar seriöst det här, jag kan inte somna på nätterna. Jag sov i cirka 1-2 timmar inatt, så vaknade jag i lagoms tid imorse, börja göra mig iordning för skolan och dunns somnade med allting på. Jag orkar inte ha det såhär, nått stopp får de väl en då vara!?

Jaja, ska väl sitta och spela eller nånting, skulle ju haft tacomiddag hos mig idag men det sket ju sig med tanke på att jag inte kan sova som jag ska om nätterna. Så ah, vi får väl se hur det slutar med allting. Kanske blir som jag vill också! Vem vet?

Jag har sjukt ont i kroppen, hur trött som helst, men kan en då inte sova. Och mår allmänt konstigt helt enkelt!? Vet inte vad det är med mig. Men får hoppas att det blir bättre nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0