..

Har precis ätit, gjorde mat själv trotts att jag mår som jag gör, jag är duktig jag. Haha! Vart köttbullar och makaroner, morsan var och handla innan hon kom hem till lunch, men inte köper hon snabb makaroner heller. Nänä! Till nästa gång morsan, köp snabbisar.

Jaja, jag ska spela cs nu. Har precis ätit. Vet inte vad jag gör senare, slår nog på en film eller något, om jag orkar vill säga. Ska väl gå och köpa mig snus sen också. Får se om jag orkar göra något utav det där överhuvudtaget.


Marre speciall !


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-01 @ 20:43:38
Postat av: Malin Jönsson

Jag ska oxå äta de där, fast med spagehetti :) haha !

2010-09-01 @ 20:44:24
URL: http://drinkmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0