Ensam igen.

Nu är jag ensam igen, tråkigt nog. Mickis och Kate kom förbi en sväng, var lite sociala och sådär. Sen så gick jag med dem för att gå till Bella, vi gick ut och gick till Alderholmen och satte oss och prata lite. Var ute och gick i en timme tror jag, skit skönt. Fast skit kallt. Sen hem till mig, kolla på några avsnitt från kungarna av Tyrösand.

Älskar programet! Gick precis ut med henne och hon gick hem. :( Ska va med henne imorgon & vi är lediga imorgon. Hon kommer vid typ 11.00 imorgon bitti eller något för hon ska till tandläkaren vid 10. Segt! Kommer va skit trött. Men aja. Vad gör man inte?! Pluss att Sofie smällde ju till mig på ögat igår, inte med flit. Men jag måste då säga att det gör ondare nu än igår.


Låter bilderna tala för sig själv. Som vanligt mobil kameran, ska leta efter kamera sladden. När jag orkar!


Kusin & Mickis!

Mickis!


Ska snart sova tänkte jag, men får inte för Bella. Så måste hålla mig vaken! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0