"Emot rasism-Klocka?"


Triwa heter märket som nog är mest kända för dem populära färgglada klockorna som dyker upp på armar överallt nu för tiden, men med deras nya klocka "Tolerance" som inte sticker ut på samma sätt som de andra är målet däremot att motverka rasism.

Personerna som ställer upp i kampanjen återfinns artister som b.la. Mange Schmidt, Timbuktu och Dogge Doogelito

 



Funderar på att fixa mig en såndär klocka till då jag fyller år. Den är ju faktiskt skit snygg om jag ska vara ärlig, lite stil i den på något sätt & lite höstaktig. Precis som det ska vara nu när det är höst. I alla fall, så kanske jag åker iväg på qlimax i Holland den 25 November. Beroende på om jag får det jag önskar i förskott. Vi får se helt enkelt. För er som inte vet vad det är.

 


 

Vart hemma från skolan idag. Fick ett litet depp utbrott när jag höll på och fixa mig, så vart aldelles färdig i kroppen och började storböla.. Tror nästan att morsan fick panik ett tag. Så ah, jag blir hemma idag igen. Såg framemot att gå iväg idag. Funkade skit bra med sömntabletterna. Märks att jag behöver dem. Kanske inte så bra en då. Blivit beroende typ tror jag, för vill ha en nu hela tiden och lägga mig. Men jag får inte ta en.

Ska kanske knalla iväg mot skolan till lunchen och träffa allihopa och säga hej till lärarna och sådär. Ska städa hela lägenheten också, får hundra kronor till helgen om jag gör det, är faktiskt i behov av pengar just nu. Så ah, det måste göras. Men nej, tror jag ska börja nu faktiskt. Så jag har hela eftermiddagen framför mig.

 


En festbild från i sommras. Skit skön snubbe han bredvid, kommer bara inte ihåg namnet? Konstigt..Näe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0