Dagens musiktips .

När det är sånt här fint väder & man känner sig lite hängig och sina b-rudar kommer på besök fram emot kvällen och tänker äta tacos med en, då passar den här låten parfekt. Älskar denna låt, hatade den i början, eller ah. Hatade och hatade, men gillade den inte. Faktiskt inte förns idag som jag börjat lyssna sönder den! Så den gillas.
Pluss att Rihanna är så jävla snygg i den här videon.





Den här låten får mig på så bra humör, älskar videon också. Så typiskt Marcus musik.

Vid 4-5 kommer mina b-rudar hit, Kate, Amanda, Bella, Ida & kanske Amanda Andersson. Hoppas stort på det, blir hela ligan ikväll. Ser framemot mycket skratt osv.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

prupp vi får ta de en annan gång när jag e frsik :*

2010-09-07 @ 21:23:52
URL: http://amandaeemittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0