Bloggpause.

Har inte bloggat på ett bra tag & orkar inte ta upp allting som hänt, men just nu borde jag fundera över att städa sönder mitt rum. Hade besök i helgen utav Kate, Tobias Anderas & några. Lanade med Kate! Men min andra dator ville inte gå igång. Så gick inge vidare, satt och hade damp ungefär hela Fredag natt.

På lördagen vaknade vi och åt världens fetaste frukost, båda var nog lite halft bakis tror jag. HAHA! Så vi steg upp vid redan elva tiden och käkade och sådär. Gjorde oss iordning, tog oss ner på stan hämta lite grejer. Sen så hem till Kate. Var där, chill drack lite och sådär. Vart nästan för mycket av det goda för min del vill jag säga. Men skön dag endå. Sen så kom Tobias och dem hem till Kate, var där ett tag sen så drog vi ut i Bomhus och gick lång promenix. Sen hände massa saker som jag inte behöver ta upp. ;)

Mobil-bilder dock. Rummet är för stökigt för att hitta kameran & den har inge batteri heller.



Sen har jag inga fler bilder, kunde inte ta fler eftersom jag nästan inte hade batteri.



Idag borde jag egentligen städa mitt rum om jag ska vara ärlig, funderar på att göra det. Ser ut som jag vet inte vad, hej kom och hjälp mig i alla fall. Ska ta mig ett bad senare innan jag kryper ner till sängs. Tror att jag ska bädda rent i den även. Om jag får ork till det, bakis dag idag. Så kommer säkert inte orka med nått utav dem. HAHA!



Uppdaterar senare. Måste nog dra igång nu så jag inte kommer i säng försent idag.
Det är ju skola imorgon, slut på helgen & ny vecka.

Min kusin fyller år snart också, vafan ska man hitta på till henne då!?
Kanske något tips på något?!
Åker KANSKE till Sthlm till helgen som kommer också. Om det inte blir av med Göteborg, vi får se hur det blir med den saken faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0