This time for africa.

Har slutat för ett tag sen, så tog bussen ner till stan och bytte där med Liza till ettan & åkte hem. Var på sista mötet idag som ska vara i Gävle i alla fall, så nu är jag ganska nervös faktiskt. För hon skulle höra av sig till dem i Uppsala imorgon sen skulle hon ringa oss om när jag får komma dit. Så är ganska så nervös faktiskt.

Eftersom att det är i Uppsala som jag får börja med hormon tabletterna och sådär, så känns det ganska nervöst. Så ah, sitter och dricker cola för fullt och väntar bara tills imorgon just nu. I alla fall, i skolan gick det bra. Hade bara svenska fram till lunch sen så hade vi Krister. Ganska dryg Krister lektion faktiskt, satt bara och prata om massa olika program och sådär.

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, vi får se vad dagen har att erbjuda. ;) Tror faktiskt att jag bara ska ta det lugnt, men när jag säger det så slutar det med att jag inte gör det. Haha! Sitter i alla fall och lyssnar på "Waka Waka" just nu & dricker som sagt var cola. Ska väl ta mig nånting att äta snart tänkte jag. Vrålhungrig! Inte ätit någon lunch idag. Så ah!

Uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0