Städ dax.

Ska städa hela lägenheten nu, eftersom morsan fyller år imorgon. Sen tar jag en dusch. Ska till Pida senare och spela in, får se hur långt vi kommer på låten. Så tänkte skriva lite också. Denna gång ska låten bli feet! Tänkte faktiskt börja se mer seriöst på musiken, har endå ingenting annat att seriöst på. Sen ska jag väl planera helgen med Pamela också, blir nog att vi lanar. Slutar säkert med att vi sitter med en varsin öl eller något, haha!

Ska träffa Per sen också när han kommer hem från Vesterås och käka och sådär. Sen så får vi väl se om jag träffar Pamela, beror på om jag hinner. Har för mig att det var någon mer jag skulle träffa idag, men kommer fan inte på vem det var. Justja ska kolla lite efter lägenhet också. Kommer kanske bilder ikväll, vi får se.


Sådär känner jag just nu, älskar höst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0