Sjuk.

Åkte hem från skolan för ett tag sen för att jag fick världens huvudvärk. Hela huvudet slutade fungera och jag kände mig inte alls bra, så fick åka hem istället. Sitter här nu och funderar på att lägga mig & kolla på tv faktiskt, mår inge vidare om jag ska vara ärlig.

Bella kommer hit när hon slutat tror jag, så får vi se vad vi gör. Lagar nog mat som vanligt, HAHA. Kyckling med ris (Y). Sen blir det bara filmmys, för jag orkar seriöst inte göra något annat, känns som att huvudet ska sprängas i tusen bitar när som helst. Så ah, ska göra mig en kopp te tror jag och ta på mig mjukisar, ta med täcke och kudde & lägga mig i soffan istället.

Uppdaterar kanske senare.

Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0