Saknad.

Okej som många förstår så saknar jag min syster desereé. Vi var jämt med varandra förut & kunde prata om exakt allting, från kärleks problem till hat. Vi har inte träffat varandra på ungefär 2 år. Och jag är bara tvungen att skriva av mig lite om den känslan, att sakna någon. Är nog det värsta som finns, man kan sakna folk på olika sätt. Men samtidigt som den här saknaden är bra för mig & även dåligt, så älskar jag min syster väldigt mycket. Deet känns speciellt på något sätt, det känns som att få träffa nån man aldrig träffat förut & jag älskar min lillasyster dedde mest av allt.<3

Här är även hennes blogg, tänkte vara lite snäll för engångs skull och länka ;) Och ja, vi är faktiskt väldigt lik varandra.

http://ddeseree.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0