Och en självklarhet till detta.

Så spelas Daniel Lemma ur högtalarna och jag skrev fel, tänkte inte på att det är onsdag imorgon. Så det är imorgon jag ska träffa henne. Ska först fira min födelsedag hemma hos min låtsasfarmor & låtsasfarfar, sen drar jag hem till Bella Olsson och Sara kommer även att vara där, det var seriöst hundra år sen jag träffade henne. Och det ska kännas skönt att sitta och prata om allt och inget med en utav dem man faktiskt gjorde det jämt med förut tillsammans med en man fortfarande gör det med.

Sen hoppas jag stort på att få träffa Bella ett tag också, men hon skulle ha öppethus på skolan. Så det jag hoppas på är att hon kommer förbi en sväng ikväll istället. Sitter i alla fall och njuter utav mitt te just nu och tänkte att jag skulle slå på en film. Och ah, känns som att jag är kär just nu faktiskt, det bultar i magen på mig hela tiden, det är underbart.


Det enda läskiga med Daniel Lemma är att han påminner min pappa en heldel från de bilder jag har kvar från honom i huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0