kkallt.

Var med Mathilda & Ellinor först, köpte godis & cola. Sen gick Ellinor hem, så jag och Mathilda gick till Pamela. Stog och prata med henne sen kom Micke och Bella, gick med dem till Ica och Mathilda åkte hem med bussen, gick ut med Bella & Mickes hund, haha tror jag inte garvat sådär mycket på länge. HUMMA HUMMA BHAMMA! HAHA.

Sen ringde Bella så prata Pamela " HUMMAHUMMA ? " - Klick. Haha! Efter ett tag gick vi in till Pamela, Bella ringde igen, prata med henne lite och sådär. Jag och Pamie ska åka till Östersund!(Y) Längtar, bort från all skit, bara jag & Pamie, som det alltid varit. Sen satt vi i Krilles rum och asgarva åt ingenting typ. HAHA! Bella ringde igen, prata lite med henne & sen gick Pamela med mig till bussen, suttit här nu i typ en halv timme. Ska nog sova nu, imorgon måste jag va med Bellsi!

Btw, har sovmorgon imorgon, fan om Bella ringer och väcker mig igen! Hihi. Så natti!

You and my best friend make my day's!


Nu börjar jag om på nytt, skiter i det gammla & dig. Mitt liv, mina bekymmer, jag gör vad jag vill & du har ingenting med det och göra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0