I try to be happy sometomes, but i can't inside.

Nu har jag städat hela rummet, har till och med damsugit och svabbat golven & mublerat om faktiskt. Haha, känns som lungorna ska hoppa ur led snart. Har ju astma och jag måste då säga att mitt rum var jävligt dammigt. Hade kunnat sluta illa för mig där, haha. Tur att jag tog tag i det då, Bella trodde aldrig att jag skulle orka bära ut allting ur rummet och fixa upp det. Men det gjorde jag. ;)

Ska snart ta en dusch och göra mig nånting att äta, ska vara med babywiik sen på eftermiddagen & sen på kvällen ska jag vara med Mathilda och folk tror jag. Om det blir nånting. Var så jävla länge sen jag var med babywiik så. Hoppas på att Pamela också kan va med, så ska slänga iväg ett SMS till henne när som helst.

Justja, haha fick ju en rand efteråt då jag tog bort alla banden. Det var fan i mig värre i sommras när man kunde se lite solbränna, men tänka sig att det sitter i än. ;) Ska sola så snart jag får pengar, känner att det behövs.


Innan ( Dålig bild, tagen med mobilen. )

Efter!

Haha, fick damp så råkade ha sönder den där & alla saker rammla ut. Vart inte direkt glad.


Tyvär dåliga bilder, men ah orkar faktiskt inte bry mig. Ska duscha nu och fixa käk som sagt var. Tror det var idag jag hade möte också!? Kommer faktiskt inte riktigt ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0